ONLINE İŞLEM MERKEZİ

İki otobüs personelimizle birlikte Pazar günü sabah çok erken saatlerdeı yola çıktık. Çanakkaleden Gelibolu’ya deniz yoluyla geçtikten sonra rehberlerimizle buluşarak önce programımızı öğrendik,, ardından birlikte güzel bir mekanda kahvaltımızı yaptık.
Anafartalar, cönk bayırı, cepheler, şehitlikler, müzeler,  canlardırmalar ve yaşanmış hikayeler….
Arada öğle yemeği ardından o günleri anlamak, hissetmek üzere programa devam.
Tüylerimiz diken diken soluksuz dinledik rehberlerimizin anlattıklarını. Yüzlerimizde hüzün, gözlerimizde yaşlar durmadı.
Günün sonunda herkes dalgın, herkes  düşünceli.  Bedenler orada ama akıllar gitti..
Bu arada öğrendik ki Çanakkale de en fazla şehidi Bursa’mız vermiş. Gurur duyduk yaşadığımız şehirle, halkımızla. Gurur duyduk ülkemizin vatansever her evladıyla.
Böyle bir milletin evlatları olduğumuz için şükrederek, küçücük yaşta toprağa düşmüş binlerce ana kuzusu şehitlerimiz için dua  ederek gezimizi sonlandırdık.
Akşam yemeği molamızın ardından rotamız Bursa.