ONLINE İŞLEM MERKEZİ

logo.png

HASTAVUK’TAN BAĞIMLILIKLA TOPYEKÜN MÜCADELEYE DESTEK

Her yıl 1-7 Mart tarihleri arasında kutlanan “Yeşilay Haftası”nda, tüketiciyle henüz çok yeni buluşan Hastavuk, ürünlerinde toplumsal bir sorun haline gelen bağımlılıkla ilgili mesajla dikkatleri çekiyor.

 

Hastavuk, Türk Halkının Yeşilay Haftasını “Sağlıklı nesil, sağlıklı gelecek için bağımlı olma” temasıyla kutladı.

Firma bu haftaya özel, tüm beyaz et ürün ambalajlarında Yeşilay Haftasını kutlayan etiketli ürünlerle, market reyonlarında ki yerini aldı.

Hastavuk, Bütün dünyada olduğu gibi Türkiye’de de her geçen gün artan madde bağımlılığına karşı “BAĞIMLI OLMA” diyor ve kamuoyunun bağımlılıklarla ilgili farkındalığını arttırmayı hedefliyor.

Şirket genel müdürü Şahin Aydemir,  insanların kendi geleceği, ailesinin geleceği ve ülkesinin geleceği için uyuşturucu, alkol ve sigaradan uzak durması gerektiğini belirtti.

Aydemir sözlerine şöyle devam etti.

“Basit bir hesap yapalım. Uzmanlar dünya genelinde her 100 ölümden birinin pasif içicilikten olduğunu söylüyor. Bu da yılda 168 bini çocuk olmak üzere 600 binden fazla kişinin pasif içicilikten öldüğü anlamına gelir. Bu sayıya aktif içicilikten her yıl ölen 5.1 milyon kişi eklendiğinde sigaradan ölenlerin sayısı 5.7 milyona çıkıyor.  

Bu konuda eğitim, bilinçlendirme, farkındalık yaratma çalışmaları çok önemli. Bu çalışmalar devlet destekli okullarda işlenmeli. Medyada sıkça yer bulmalı. Burada anne-babalara, okulda öğretmenlere, özel sektöre çok iş düşüyor.

Binbir zahmet ile kazandığınız paranızı sigara, alkole ve uyuşturucuya harcamayın. Paranız, sağlığınız ve geleceğiniz size kalsın. Hastavuk olarak çocuk yaşlara inen her türlü bağımlılığa, sağlığa önem veren bir firma olarak“HAYIR” diyoruz.

Tüm Türk Halkının Yeşilay Haftası Kutlu olsun.